Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
20-11-2017

Rękodzielnicy, przedsiębiorcy, stowarzyszenia, artyści, którzy chcą promować swoje produkty i usługi w strefie regionalnej Sudeckiego Festiwalu Minerałów 2018 do 29 grudnia br. mogą zgłaszać się do organizatorów. Wystawcy z miasta Lubań i powiatu lubańskiego będą zwolnieni z opłaty za stoisko.

Impreza będzie odbywać się od 13 do 15 lipca 2018 r. w Lubaniu. W centrum miasta królować będą minerały, na giełdach i wystawach. W obiektach Muzeum Regionalnego przewidywane jest 20 wystaw prywatnych kolekcjonerów, wśród nich prawdziwie oszałamiająco rzadkie okazy. Na ulicach śródmieścia rozstawione będą stoiska wielkiej giełdy naturalnych minerałów i giełdy biżuterii. Nie zabraknie też oferty rekreacyjnej, rozrywkowej i festynowej, stoisk gastronomicznych, wesołego miasteczka dla dzieci i mini-targów parków geoturystycznych. Wydarzenie połączy się w całość ze świętem naszego miasta – Lawą w amfiteatrze.

Partnerami merytorycznymi Miasta Lubań są Towarzystwo Geologiczne Spirifer, Sudeckie Bractwo Walońskie, czyli pasjonaci o wielkim dorobku, do tej pory zaangażowani w organizację giełd w całej Polsce. Towarzystwo Geologiczne Spirifer prowadzi nabór na wystawy i dwie giełdy – giełdę minerałów i giełdę biżuterii. Dodatkową ofertą będzie uliczka z lokalnym rękodziełem – strefa regionalna.

Łużyckie Centrum Rozwoju w Lubaniu prowadzi nabór i obsługę wystawców do Strefy Regionalnej. Zgłaszać się mogą do nas artyści, rękodzielnicy, osoby prywatne, stowarzyszenia, firmy, które w trakcie trwania festiwalu będą prowadzić sprzedaż produktów regionalnych i rękodzielniczych.

Strefa handlowa Sektora A (strefa regionalna: artyści, rzemiosło, produkty regionalne i tradycyjne) obejmuje ul. Ratuszową i ul. Spółdzielczą. Wystawcy z terenu Miasta Lubań i powiatu lubańskiego wystawiający się w tej strefie są zwolnieni z opłat.

Dla pozostałych wystawców produktów regionalnych opłata za stoisko w Sektorze A (strefa regionalna) w terminie od 13 do 15 lipca (3 dni) wynosi:

- 100,00 zł brutto (długość linii sprzedażowej stoiska min. 3 m)
- 200,00 zł brutto (długość linii sprzedażowej stoiska min. 6 m)
- 300,00 zł brutto (długość linii sprzedażowej stoiska min. 9 m)

Warunkiem uczestnictwa w Festiwalu jest zawarcie umowy uczestnictwa poprzez wypełnienie Formularza Wystawcy, w którym określone są opłaty za udział, i po zapoznaniu się z Regulaminem. Podpisany formularz należy przesłać w terminie do 29 grudnia 2017 r. Formularz (druk umowy) oraz fotografię stoiska należy dostarczyć do Organizatora w formie zeskanowanej na adres e-mail, przesłać faksem, listem na poniższe dane, bądź dostarczyć osobiście do biura Informacji Turystycznej przy ul. Brackiej 12.

Załączniki

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...